Pytania i odpowiedzi - informacje podstawowe

W czym pomaga Multilunch?

Multilunch codziennie prezentuje aktualną ofertę z wielu restauracji. Do wyboru pizza sushi, obiady domowe, kuchnia indyjska, chińska, sałatki, kebab, dania wegetariańskie i wiele wiele innych. Serwis jest bezpłatny dla osób zamawiających posiłki.

Multilunch umożliwia sprawne, łatwe i tanie zamawianie indywidualnie lub w grupie osób. Można zamawiać indywidualnie bez logowania, ale posiadanie konta i logowanie znacznie upraszcza ten proces.

Aby zamawiać grupowo, należy najpierw utworzyć konto i założyć grupę.

Co różni Multilunch od innych?

Przede wszystkim, Multilunch ma oferty dostawców, którzy nie występują w innych serwisach (np. firm cateringowych dostarczających wyśmienite i tanie lunche).

Serwis umożliwia składanie zarówno zamówień indywidualnych jaki i grupowych online. Przy wiekszym zamówieniu grupowym, osoba opiekująca sie takim zamówieniem może dostać nawet lunch za 1 zł .

Multilunch wspiera rozliczanie zamówień grupowych przy użyciu wspólnej kasy grupy , co pozwala na uniknięcie codziennego zbierania pieniędzy.

Serwis dostarcza także kalendarz zamówień , który umożliwia zamawianie posiłków na cały tydzień.

Zamawiam telefonicznie lunche, dlaczego Multilunch jest lepszy?

  1. Zamawiając telefonicznie masz gorszy wybór. W Multilunchu są dostępne w jednym miejscu aktualne oferty wielu restauracji, przy zamówieniu telefonicznym musisz zbierać te oferty samemu; na ogół używasz pierwszej dostępnej oferty.
  2. Zamawiając telefonicznie na pewno przepłacasz. Wielu bardzo dobrych dostawców oferujących tanie lunche ma znaczące koszty dostawy i/lub minimalne zamówienie. W efekcie, zamawiając samemu możesz zapłacić za danie z ceną 15 zł nawet 25-30 zł. Korzystając z Multiluncha łatwiej zebrać grupę i uniknąć dodatkowych kosztów.
  3. Zamawiając telefonicznie tracisz czas - przy zamówieniach z kasą, zamówienie dania to dosłownie dwa kliknięcia (wybranie potrawy i dodatków), bez konieczności zbierania pieniędzy i dzwonienia do restauracji.

Ile to kosztuje?

Serwis jest bezpłatny dla osób zamawiających posiłki.
Dzięki zamówieniom grupowym możesz otrzymać dodatkowe promocje i oszczędzasz na koszcie dostawy.

Jak mogę zamawiać indywidualnie bez logowania?

Zamówienia indywidualne są dostępne bezpośrednio ze strony głównej bez konieczności logowania. Zamówienie indywidualne bez logowania przebiega następująco:

  1. podaj adres dostawy
  2. system pokaże restauracje dostarczającą do Twojej lokalizacji, wybierz jedną z nich
  3. wybierz dania i określ czas dostawy
  4. podaj swoje dane łącznie z e-mailem i telefonem (dla kontaktu z restauracją)
  5. po złożeniu zamówienia, system wyśle e-mail na podany przez Ciebie adres
  6. potwierdź zamówienie klikając link w tym e-mailu, po potwierdzeniu zamówienia system wysyła je do restauracji
  7. po kilku minutach powinieneś otrzymać e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez restaurację
Składanie zamówienia można znacznie uprościć, jeśli założysz własne konto w systemie Multilunch.

Jak mogę zamawiać indywidualnie po zalogowaniu?

Posiadanie konta w serwisie znacznie upraszcza zamawianie indywidualne, które wymaga tylko kilku kroków:

  1. system pamięta Twój adres dostawy i pokaże restauracje dostarczającą do Twojej lokalizacji, wybierz jedną z nich,
  2. wybierz dania i określ czas dostawy
  3. po złożeniu zamówienia, system wyśle e-mail do restauracji
  4. po kilku minutach powinieneś otrzymać e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez restaurację

W jaki sposób wybieram dania?

Klikając na wybrane danie lub jego cenę z menu.
Możesz również wybierać określone dodatki, typu ziemniaki/frytki, surówka/buraczki itp.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O istotnych zmianach zamówienia (anulowanie, dostarczenie) zostaniesz powiadomiony przez e-mail. Jeśli masz konto w systemie, zawsze możesz po zalogowaniu się sprawdzić aktualny stan zamówienia.

Dlaczego muszę podawać imię, nazwisko i telefon przy zamawianiu i tworzeniu konta?

Żeby restauracja wiedziała, z kim ma się kontaktować. Telefon jest opcjonalny przy tworzeniu konta, ale wymagany w momencie gdy zamawiasz.